loading...
گل نرگس
S.Fatemeh.B بازدید : 109 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)
 
پرندگان ماه مهر را دوست دارم

که هرجا دلخواه آنهاست سفر می‌کنند

و از ته مانده ی بادام و انجیر باغ،

در چمدانهای خویش توشه بر می‌گیرند.

من نیز.

دوست دارم چون پرندگان ماه مهر باشم

دوست دارم چون پرندگان مهر راه گم کنم.

گاه و بیگاه،
 

گم شدن زیباست.

می‌خواهم دنبال وطنی تازه باشم.

از صدایم, از زبانم؛

از القاب و عنوانهایم؛

چون عطر گلستانها فرار کنم

می‌خواهم از مشرق زمین فرار کنم

می‌خواهم چون پرندگان ماه مهر عشق بورزم.

گم شدن زیباست
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 277
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 347
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 357
  • بازدید ماه : 1,040
  • بازدید سال : 2,850
  • بازدید کلی : 267,888
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش

    کد ذکر ایام هفته