loading...
گل نرگس
S.Fatemeh.B بازدید : 124 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
 

شیطان هم دنیا را گرفت و هم نماز اول وقت را

یک آقای فرش فروش که اهل نماز اول وقت بود به بنده گفت: یک کسی برای خریدن فرش وارد مغازهء بنده شد.

گفتم: وقت نماز است. گفت: من وقت ندارم، مسافرم و می‌خواهم بروم. هر چه اصرار کردم،

دیدم نمی‌شود و گول شیطان را خوردم و یک قدری که از نماز اول وقت گذشت،

دیدم همین آقای مشتری که خیلی شیفتهء این معامله بود، گفت من باید قدری تأمل بکنم! و از خرید منصرف شد!!

امیرمومنان فرمودند: اگر مۆمن، دنیا را مانع از آخرت خودش قرار بدهد؛ پروردگار او را از هر دو باز می‌دارد.

پروردگار می‌فرماید: چرا این شخص نماز را تند می‌خواند؟!

مگر رفع شداید و حوائج او و قضای حاجات او در دست کسی غیر از من است؟!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 822
  • بازدید سال : 2,632
  • بازدید کلی : 267,670
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش

    کد ذکر ایام هفته