loading...
گل نرگس
S.Fatemeh.B بازدید : 124 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تصاویر متحرک

بنام خدا

خانه قبر

 

 

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم :

 

 

« القبر ینادی فی کل یوم خمسة مرات »

قبر هر روز پنج مرتبه انسان را صدا می زند

 

 

أنا بیت الفقر فاحملوا إلی کنزا

1- من خانه فقر هستم با خودتان گنج بیاورید

 

 

أنا بیت الوحدة ؛ فاحملوا إلی أنیسا

2- من خانه ترس هستم با خودتان انیس بیاورید

 

 

أنا بیت الحیات ؛ فاحملوا إلی تریاقا

3- من خانه مارها و عقرب ها هستم با خودتان پادزهر بیاورید

 

 

أنا بیت الظلم ؛ فاحملوا إلی سراجا

4- من خانه تاریکی ها هستم با خودتان روشنایی بیاورید

 

 

أنا بیت التراب فاحملوا إلی فراشا

من خانه ریگ ها و خاک ها هستم با خودتان فرش ( زیرانداز) بیاورید.

 

خدایا رحم کن

 

 

1- گنج : لا اله الا الله

 

2- چراغ : نماز ، نماز شب

 

3- پادزهر : صدقه ، خیرات

 

4- انیس : تلاوت قرآن

 

5- فرش : عمل صالح

 

برچسب ها خانه قبر ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 153
  • بازدید ماه : 574
  • بازدید سال : 1,785
  • بازدید کلی : 266,823
  • کدهای اختصاصی

    ساعت فلش

    کد ذکر ایام هفته